Det här med att hålla saker hemligt...

...är jag inte någon expert på. Har jag köpt en present till tex min kille så vill jag ge den på en gång eller iallafall berätta vad det är. Jag vet inte varför jag är så. Jag får typ en kick av att göra människor glada.
För några veckor sedan visade det sig att jag har en liten varelse i min mage, och då sa vi att vi skulle berätta för våra familjer, men vänta tills v. 20 innan vi berättade för alla andra. Jo tjena liksom. Jag berättade för dom närmsta på jobbet för att dom kommenterade att jag verkade trött osv. Alla blev jätteglada och tjoade som sjutton, och eftersom alla blev så glada så fick jag för mig att berätta för alla. Så ja, nu vet dom flesta :)
Vi är jätteglada och längtar som sjutton efter första ultraljudet. Tänk att vi ska få en bebis ☺️



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emilieh.blogg.se

A negative mind will never give you a positive life

RSS 2.0