Namnval

Hej!
Idag har jag bara sovit mig igenom hela dagen. Jag känner för varje dag att jag blir mer och mer otymplig, seg i kroppen och fötterna slutar aldrig svälla. Jag vet att det finns hjälpmedel men vem sjutton ska sätta på mig stödstrumpor liksom? Inte direkt så att jag tänker gå upp kl 6.00 för att min sambo ska hjälpa mig på med ett par strumpor liksom 😂 Magen är bara i vägen just nu och jag trivs inte alls med det. Jag vill bara börja träna och bli smal nu!.
Ikväll har vi plöjt igenom alla googles flicknamn också, pjuh!. Men inte blev vi väl nå klokare för det, vi är nog bara mer snurriga än innan. Fasiken vad svårt det är. Det ska inte rimma på något fult och det ska inte vara ett för långt namn så att man bara kallar henne för ett smeknamn. Ah, det är svårt. Vi vill inte ha ett namn som alla andra, precis som alla andra tänker, haha!. 

Imorgon ska jag hämta ut ett paket, en ny taklampa över köksbordet. Hörs efter det!
Pöss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emilieh.blogg.se

A negative mind will never give you a positive life

RSS 2.0