Soffläge

Hej på er!
Den här helgen har varit super! I fredags kom min bästa vän hit på middag. Hon har äntligen flyttat tillbaka hit från Nyköping och jag är överlycklig för det.
I lördags kom mina kusiner hit och hälsade på. Kul!, vi träffas inte så ofta tyvärr. 
Och igår var vi på Lounas kusins 6-årskalas. Fullspäckad helg men helt underbart väder. Jag blir dock helt slut när det är så här varmt, men det är jag väl inte ensam om. Idag har jag och Louna en inne-förmiddag. Vi brukar gå ut vid lunch och pyssla med något tills hennes pappa kommer hem. Idag ska vi eventuellt måla om vardagsrumsborden, dom behöver piffas upp lite.

Vi ligger i varsitt hörn av soffan 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

emilieh.blogg.se

A negative mind will never give you a positive life

RSS 2.0